
– بقولك ايه يا مني عايزك تقللي كلام مع عمر اخويا
-
كنت عايشة مع خالتينوفمبر 19, 2025
-
أخو جوزينوفمبر 19, 2025
-
امرأة نزلت لتنظّف بئرًا مهجورًا… فعادت بحقيقةٍ كانت مدفونة لعقودنوفمبر 15, 2025
-
الحمام والموبايل رننوفمبر 15, 2025
= ليه بتقول كده يا كمال هو عمر عنل حاجه وحشه وانا مش واخده بالي ولا ايه
– لا بس انا شايف انكم اخدتو علي بعض اووي الفتره دي يا هانم وانا راجل بغير علي مراتي حتي من اخويا ايه رئيك بقي
= خلاص يا كمال ما تزعلش نفسك اللي انت عايزه انا هعمله ، بس هو انا يعني كنت بعامل عمر كويس عشان زي اخويا وكويس معايا واحنا عيله في بعض
– يووووه انا اقول الكلمه مره واحده تتسمعى وبعد كده ما تقعديش تحت غير وانا موجود فاهمه وانا هتكلم مع امي في الموضوع ده
= يا حبيبي بلاش تعمل مشــ,ااكل ما فيش حاجه حصلت وانا لو كنت شوفت من اخوك حاجه وحشه اكيد كنت هااااجي واقولك بس يعني انت اللي مكبر الموضوع مع ان ما حصلش حاجه
– اسمعي يا مني لو كلامي ما اتنفذش هتبقي طالق مني بالتلاته انتي فاهمه ولا لا
= لا وعلي ايه اخوك وانت ادري بيه اعتبر اللي انت قولته حصل ، هدخل انام بعد اذنك
باااااااااااااااااك
– ربنا يرحمك يا كمال انا مش عارفه ايه سبب المشــ,اكل اللي كانت بينك انت وعمر اخوك بس انا هحترم رغبتك وانت عايش وانت مــ,يت يا حبيبي
وتاني يوم كنت راجعه من المدرسه لقيت حسن ابن عمي واقف عند بيتنا وجيت ادخل لقيته قالي
– استني يا سما انا عايز اتكلم معاكي
= عايز ايه يا حسن انا ما ينفعش اقف معاك كده في الشارع
– ما تقلقيش انا مش جاي اعطلك عن حااااجه انا بس عايز اقولك اني مسافر اسكندريه في شغل
= يا نعم برضو عايز ايه ؟؟
– يا سما انا اكتر واحد بحبك واكتر واحد عارف ابن خالتك ده كويس ده واد اخلاقه مش كويسه انا بنت عمي شاريكي واتقدمتلك قبله كتير وعايزك ليه بي الرفض ده ديما ليا ؟؟
= عشان انا بحبه يا حسن ولو فاااكر انك لما تيجي تقولي انك جيبت شقه تمليك في مكان نضيف في اسكندريه وكمان هتشتغل في شركه كده بقي انا اسيب خطيبي وارضي بيك تبقي بتحلم انا مش هتجوز غير عمر حتي لو هنعيش في عشه
– براحتك يا بنت عمي انا عملت اللي عليا وجيت واشتريتك تاني لا تاني ايه قولي عاشر وانتي اللي اختارتي بعد اذنك
قال كلامه وسابني ومشي وانا طلعت قولت لامي كل حاجه وامي قالتلي وهي مدايقه
– شوفتي مش عمر ابن اختي بس انا من رأيي تتجوزي حسن لانه احسن من عمر مليون مره
= بس انا عايزه عمر يا ماما وبعدين ليه يعني حسن ايوه وعمر لا بالنسبالك ؟








