
.
-
كنت عايشة مع خالتينوفمبر 19, 2025
-
أخو جوزينوفمبر 19, 2025
-
امرأة نزلت لتنظّف بئرًا مهجورًا… فعادت بحقيقةٍ كانت مدفونة لعقودنوفمبر 15, 2025
-
الحمام والموبايل رننوفمبر 15, 2025
مضمون الرسالة “منار أنا محتاجلك قوي جوزي وحماتي سبوني وأنا لسة والدة سبوني أنا وبنتي ومشيو معرفش حد غيرك الجألو من بعد ما أهلي كلهم ماتوا ف الحادثة و عمتو أماني سفرت لندن مليش حد غيرك أرجوكي أنا محتجالك قوي مها ”
منار :وكمان بعتيلي عنوان المستشفى
مها :لاء أنا مبعتش الرسالة دي حتي تلفوني أهو معليهوش حاجه خالص شوفي مافيش حاجه قولتلك
منار :أنتي أعصابك تعبانة ماعلينا
مها :لاء أنا مش مجنونة مانتي شفتي التليفون
خلاص يابنتي متكبريش الموضوع……
.
مها: إستني إستني الراجل …الراجل اللي كان هنا كان هنا ف نفس الوقت اللي اتبعتت فيه الرسالة ممكن يكون هو اللي بعتها طب هو عرف أنك صحبتي منين وعرف إزاي إن أهلي ماتوا وطنط أماني سفرت وعرف إزاي كل اللي حصل معايا ..
منار :لا حول ولا قوة إلا بالله البنت إتجننت
مها:بس بقا بطلي أنتي مش مصدقاني ليه والله أنا بتكلم بجد دا حتي إداني حنة مهدئة
منار :طب أهدي واحكيلي اللي حصل من الأول
مها: أنا مصطفي كنا بنموت ف بعض لحد ما عرف إن الجنين بنت ومعملتو هو ومامته إتغيرت معايا ……….
وبدأت تحكيلها كل الصعاب اللي مرت بيها?
“الباب بيخبط ” منار : أاادخل
الممرضه :لو سمحتو عاوزين الطفلة نعملها شوية فحوصات علشان هتخرجو النهارده
منار :حاضر هجبهالك
.
مشيت منار لحد السرير بتاع البيبي اللي كان مغطي
منار:اااااهه مها فين البنت مافيش أي طفل ف الســـ,رير
مها:إااايييه بتقولي إيه ب..بنتي بنتي فين
جريت مها زى المجنونة وهيا بتصرخ بنتي فين وتسأل كل اللي بتقابله قصادها فضلت مها تصرخ وتعيط والمستشفى إتقلبت ومافيش أي أثر للبنت
مدير المستشفى: إحنا لازم نسيطر علي الموضوع دا لازم يكون فيه حل ف أقرب فرصة علشان سمعة المستشفى متنزلش الأرض “بعد تفكير ومناقشات كتير”
مدير المستشفي : إحنا مش عندنا حالتين وفاة النهارد؟
الدكاتره:اه بس دا هيفيدنا بإيه
المدير : إحنا هنقول للأم إنها لما كانت نايمة الممرضين خدو البنت يعملولها الفحوصات واكتشفو إن البنت عندها مرض خطير وماتت وكانوا هيخلوصو الإجراءات ويقولولها الخبر علشان مكنش فيه حد معاها يقلولو علشان يقوم بالاجراءات اللازمة
.
الدكتور: إزاي أكيد شافتها وعارفة شكلها
المدير: حتي لو شافتها ملحقتش تحفظ ملامحها وكمان هي كانت تعبانة فأكيد مركزه قوي يعني وكمان ممكن نتصرف ونخليها متشوفهاش ياللا بسرعة نفذو الخطة
الدكتور :طيب وأهل البنت المتوفية
المدير :كفاية أسأله بقا أنا هتصرف ياللا معندناش وقت
مهابعياط وصريخ:منار أنا عاوزة بنتي شوفيلي بنتي فين
منار بصوت عالي: إحنا عاوزين نقابل المدير فين المدير هنا الممرضة :اتفضلو معايا
المدير:أمري يافندم حضراتكم عندكم أي مشكلة
“حكو الموضوع للمدير وهو حكالهم اللي خططلو هو والدكاتره ”








