Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
أخبار

انا ياجماعه عندي اختي الصغيرة ١٩ سنة

إحنا من الصعيد، بس عشان ساكنين في القاهرة، جه عريس من بلدنا القديمة، وناس محترمة جدًا اتفقنا على الذهب وتمام جاب دهب ب 220 الف الكلام ده من سنتين ونص قبل ما تتجوز باسبوع اخذنا الذهب وبيعناه وجبنا زيه بالظبط دهب صيني وعملنا نفس الشكل نسختين بحيث ان لو واحده صدت الثانيه تبقى موجوده كلفت علينا 1000 وشويه بس قلنا مش مشكله اخذنا الفلوس واشترينا شىقه وكتبناها باسم اختي الشىقه عامله 90 متر الله اكبر في حته كويسه

 

هي داخله بقى لها شهرين اول اسبوع دخلت فيه حماها قال لها عايزين الذهب علشان نبيعه ونجوز اخوه الصغير قالت له لا ده الذهب بتاعي احنا كمان يا جماعه رفض يكتب قايمه وقال هجيب دهب بس مع ان احنا مجهزين جهاز عروستين قلنا مش مشكله لان البنت بتحبه فجوزها فاضل يتحايل عليها ويتخانق معاها وهي بردك رفضت من اول اسبوع فقال لها خلاص ماشي اللي انت شايفاه بس سلفتك الكبيره باعت الذهب انت لازما تعملي زيها

قالت له انا مش زي حد انا ما كتبتش قايمه فده يعتبر حق الحاجه اللي انا جبتها في بيتك يعني الذهب لو اتباع وحصلت مشكله مش هقدر اشتكيك وانت عمرك ما هتقدر تجيب لي غيره لان انت الظروف على القد المهم سر*ق الذهب من وراها ورجع بكل برود يقول لها انا خدت الذهب واللي عندك اعمليه قالت له بله واشرب ميثه قال لها ازاي مش متضايقه لما انت مش متضايقه امال عامله الوش ده كله ليه من الاول فانا قلت لها ما تعرفيهوش حاجه

خليه يروح يتفاجئ وهو بيبيعه ان هو ذهب صيني المهم راح يبيعوا هو واهله لقوه دهب صيني فرجع لاختي وعمل معاها مشكله وزعق هو حماها قالت له انا خدت حق جهازي اللي انا جبته في بيتك انا كنت حاسه بغىدر الناس دي اول اسبوع لما قالت انه عايز الذهب فبقيت اروح لها كل يوم بحجه اني بروق معاها الشىقه وافضل انفض واعمل واكون واخده شنطه كبيره اكني فيها هىدومي وشويه طلبات للبيت الشنطه دي بتبقى منفوخه

على الفاضي بقيت احول دستتين معالق بدساتين كوبايات بطقم حلل حلتين في حلتين من كتر الحاجه بتاعتها هو ما بقاش واخد باله قلت اجهز الشىقه الثانيه بالحاجات الغاليه والمهمه لاني زي ما قلت لكم هي مجهزه جهاز عروستين فلما رجع اسالها الذهب فين قالت الذهب مع اخويا قال لها طب روحي هاتي قالت له ما انا بكره رايحه اروح بس مش هجيبه انا هبيع الذهب واحط فلوسه في البنك باسمي قعده انه شويه عندي دلوقتي طلبوا يرجعوها في واحده بتقول لي خليه يكتب قايمه ويكتب فيها الحاجه اللي هي جايباها ويكتب كمان مهر ومؤخر عايزه افهم كده صح ولا ارجعها له وخلاص هو بيحبها وشاريها بس ابوه الله يهديه لنفسه

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock