Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
عام

مالك قلقان ليه انا زي مامتك

عليا
لعڼة الست دي أصابته..أنا حمار عشان فتحت الباب
وتخيلت انه ممكن يكون هرب منها بجد
ھجم عليا ومسكني من رقبتي
وبعدها مسكت كرسي كان ورايا وخبطته بيه على دماغه
فلتني من إيده ..وهو بيبص ليا پغضب وبعدين ض ربني
بلكمه في وشي من شدتها وقعت على الأرض مسكني من رجلي وس حبني على الأرض وكان هيخرج بيه من الأوـ,ـضه
ولكن مسكت في الباب بكل قوتي ..وخبطته في بطنه
برجلي التانية..ف وطى وهو ماسك بطنه فخبطته بر جلي في وشه وجيت أهرب على باب الشـ,ـقه أفتكرت أنه مقفول
دخلت المطبخ بسرعه وسحبت سك ين من درج المطبخ
وأنا بمسح الډم من شفايفي..
ووقفت في حالة دفاع ومستعد لاي شئ ممكن يحصل
دخل كريم وقالي بأستهزاء
أرمي يابني اللعبة اللي ف ايدك دي أحسن تعور نفسك
أبعد عني يا كريم..وسيبني أمشي..أنا مش عايز أأذيك
تأذيني!!.أنت متأكد
جرب وهتشوف أنا هعمل.. وقبل ما أكمل الجملة
دفع الترابيزة اللي كانت في نص المطبخ عليا برج لية
خبط تني بشدة في رجلي وبعدها نط عليها وخبطني برجلية الاتنين وقعت على ضهري والسکين وقعت مني
وبعدها نزل عليا ضـ,ـړب في و شي وهو بيقول
قولتلك هتعور نفسك..ومد أيده على رقبتي وفضل يخنق فيا
وحسيت أن رو حي هتطلع..مديت أيدي ومسكت السـ,ـکين
بصعوبة وضـ,ـړبته بيها في رقبـ,ـته..نزل ډـ,ـم غـ,ـزي ر من رقبته ولكن لونه أزرق مش أحمر..وفضل ماسك رقبته..ذقيته من عليا
وطلعت جرى عشان أطمن على مريم
ولما دخلت الاوـ,ـضه ملقتهاش على السـ,ـرير
أنا هنا يا ماجد.. بصيت ورايا لقيت مريم واقفه وماسكه إيد مامتها اللي كانت بتبص ليا وبتضحك ضحكات تخوف
وعلى وشها أثر ډـ,ـم ..سألتها پخوف
حضرتك كويسه يا طنط
تجاهلت سؤالي وقالت بصوت مرعب
فين كريم صاحبك
كريم..اااا كريم..أصله
أيه مكسوف تقولها …
دا كان صوت كريم وهو واقف ورايا وهو بيقول
ماجد هو اللي عمل فيا كدا..وكان عايز ېقتـ,ـلني
معقول يا ماجد تعمل كدا في صاحبك!!
كل الصدمات اللي حصلت دي كلها والړعب اللي مريت بيه
خلاني مش قادر أستوعب ولا أفهم اللي حصل
فجأة الدنيا دارت بيا وفضلت أصـ,ـرخ من الړعـ,ـب لغاية ما وقعت من طولي…وفـ,ـقدت الوعي
بعد يومين فتحت عنيا لقيتني نايم على سـ,ـرير في مستشفى وأهلي من حوليا وكريم واقف جنبي ابتسم وقالي
حمدلله على سلامتك يا صاحبي
كريم ..انت عايش..أزاي
وانا ايه جابني هنا..أخر حاجة كنت فاكره لما كنت عندك في الشـ,ـقه وبعدها
قاطـ,ـعني والدي وهو بيقول
الشـ,ـقة هي السبب يا ريتك ما كنت روحت
مش فاهم
رد كريم وقال
للأسف الشـ,ـقة الجديدة اللي أحنا أتاجرناها ..طلعت مسـ,ـكونة
مسكونة!!
ايوه..السمسار منه لله طلبت منه يشوفلنا شـ,ـقة كويسه وسعرها رخيص ..ودلني على الشـ,ـقة دي..بعد كام يوم من سكنا فيها..كنا بنسمع أصوات خبط وعياط وحجات كانت بتتحرك من مكانها .اضطرينا نسيب الشـ,ـقة
ونرجع بيت جدي ودا حصل في نفس الليلة اللي انت جيت لي فيها عشان نذاكر..انا ملحقتش أعرفك اننا نقلنا وسبنا الشـ,ـقة ونسيت خالص اتصل بيك وأعرفك
لكن لما اتاخرت ومرجعتش ليلتها والدك كلمني وسألتي عنك
فقولتله أن انا مشفتكش..وبعدها دورنا عليك في كل مكان
وتليفونك كان مقفول وامبارح الضهر توقعت انك تكون روحت الشـ,ـقه عندي ودخلتها وحصلك حاجة
لأني في البداية قولت اكيد انت لما روحتلي هناك ولقيت الباب مقفول مشيت ..ولما فتحت الباب لقيتك واقع على الأرض وفاقد الوعي..وجرينا بيك على المستشفى
قصدك أن كل اللي كانوا في الشـ,ـقه دول مش انت ولا أهلك!
لا طبعا مش أحناو اللي انا كنت معاهم دول كانوا أشباح مش
حقيقيه!!!
أنت قضيت ليلة صعبة أنا عارف
لأ أنت مش عارف ومش ممكن تتخيل انا حصلي أيه..أنا لا يمكن أنسى اللي حصلي في الليلة دي طول مانا عايش
حمدلله على
سلامتك يا وحش
أجهز الليلة عشان لما هتخرج هنذاكر مع بعض
هنذاكر عندي مش عندك بعد كدا.
تمت

مقالات ذات صلة
4 من 4التالي
تابع المقال

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock